Forum www.wofhoryzont.fora.pl
War of Future
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zasady

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wofhoryzont.fora.pl Strona Główna -> Zasady :D
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kenjik
Administrator



Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:42, 26 Kwi 2009    Temat postu: Zasady

Piszę tutaj na razie pojedyncze zasady. W miarę przypływu czasu będę dodawał nowe. A ja robię EDIT Smile (GARY)

ATRYBUTY:

Atak:(A) Reprezentuje siłę ataku danej jednostki. Najniższa wartość 0, najwyższa 3.
Obrona:(O) Reprezentuje obronę jednostki. Najniższa wartość 0, najwyższa 3.
Szybkość: (Sz) Mierzona w centymetrach. Później powiem więcej.
Życie: (Ż): Punkty życia danej jednostki. Podstawowe jednostki mają wartość 1. Najtwardsze urgale mają wartość dwa. Bohaterzy powiem potem.
Strzelectwo: (Strz) Posiadają go tylko postacie strzelające. Określa celność i siłę strzałów. Resztę powiem później.


PUNKTACJA:

A: 0>1p , 1>2p , 2>4p , 3>7p
O: 0>1p , 1>2p , 2>4p , 3>7p
Ż: 1>1p , 2(kawaleria)>3p , 2(Urgale)>4p


Możliwość ataku z dystansu>2p

Strzelectwo

2>4p , (>48cm Trafienia 6, >32 cm Trafienia 5,6, >24cm 4,5,6)

1>2p , (>32 cm Trafienia 6, >24 cm Trafienia 5,6 )

0>0p , (>16cm Trafienia 6, >8 cm Trafienia 5,6)
EDIT by Gary : oraz edit by Kenjik
Dla Łucznika ( posiada tylko łuk )
Trafienie= jak wyżej (w tabeli punktowej)
Jeśli przeciwnik jest w walce z twoją jednostką/sojusznikiem rzut k6. 1,2- trafiłeś swojego, 3,4,5,6- trafiłeś przeciwnika. Jeśli cel strzału nie walczy pomijamy ten rzut.
Zabicie przeciwnika = ( k6 + strzelectwo +bonusy) - (k6 + obrona przeciwnika + jego bonusy )

Walka:
Walka 2 jednostek: gracz, który pierwszy ruszał się w fazie ruchu rzuca k6 i dodaje atak. Przeciwnik rzuca k6 i dodaje obronę. Jeśli atakujący wyrzucił więcej podczas testu trafił i rzuca jeszcze raz. 1,2,3-nic, 4-przeciwnik leży i nie posiada fazy ruchu w następnej turze, 5,6- przeciwnik ginie. Następnie przeciwnik tak samo rzuca kością na atak, potem na to czy zabił (oczywiście jak już padł od ciosu gracza pierwszego, to nie walczy Very Happy).
Walka 3 i więcej jednostek przebiega tak samo jak wyżej, jednak każda jednostka posiada swoją kość i rzuca nią.

Posiadanie piki: 1p


edit by GARY:

Każda rasa powinna posiadac:
- standardową jednostkę
- jednostkę elitarną ( po prostu trochę lepszą )
- kawalerię ( opcjonalnie * )
- bohatera/ów ( statystyki poszczególnych bohaterów obgadamy na spotkaniu )
- jednostki specjalne ( np. pikinier, topornik, łucznik [ każda ma inne plusy i minusy] )

* Kawaleria - Chodzi mi o to , że np. Urgale nie mają kawalerii, tylko swoją elitę Kulli , którzy robią za jednostkę elitarną i kawalerię ( biegną tak samo szybko jak konie ). U elfów jest tak samo, też nie ma kawalerii. A widzieliście kiedyś krasnoluda galopującego na koniu przez łąki i lasy? ( Tak, ja też widziałem, ale mniejsza o to ).



FRAKCJE :
Każdy gracz ma wybraną swoją frakcję, którą tworzy.
Istnieją:
- Elfy ( Kacper )
- Krasnoludy ( Michał Warchał )
- Vardeni ( Gary )
- tzw. Źli ludzie ( Andrzej K. ) ( Czyli wszyscy ludzie oprócz Vardenów pomijając tubylców )
- Urgale ( Michał Cempla ) Razz Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kenjik dnia Wto 21:11, 28 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
andri




Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Skawina

PostWysłany: Pon 16:45, 27 Kwi 2009    Temat postu:

Może zrobimy takie jednostki, które mogą strzelać i walczyć, np. włócznik. Może raz rzucić i potem walczyć inną bronią. Albo u elfów mogą być łucznicy walczący wręcz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wofhoryzont.fora.pl Strona Główna -> Zasady :D Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin